Cestující v business třídě společnosti Emirates si nyní mohou vybrat teplé hlavní jídlo 14 dní až 24 hodin před odletem na čtyřech německých letištích. Letecká společnost tak může dále zajistit, aby zákazníci vždy obdrželi svá oblíbená jídla.
Přes 135 tisíc objednávek
V loňském roce společnost Emirates zavedla tuto službu pro cestující třídy Business na svých nejvytíženějších linkách včetně Hamburku a od té doby rozšířila nabídku na další místa své globální sítě. Zákazníci Emirates v business třídě si nyní mohou předem objednat jídlo za letu na letech z Hamburku, Frankfurtu, Mnichova a Düsseldorfu.
Služba je nyní dostupná na více než 100 trasách po celém světě. K dnešnímu dni bylo dodáno již více než 135 000 předobjednávek na více než 30 000 letů. Každý den si zákazníci společnosti Emirates předem objednají více než 400 jídel.
Časová flexibilita
Od 14 dnů do 24 hodin před odletem si mohou hosté prohlédnout menu pro svůj let online nebo prostřednictvím aplikace Emirates a vybrat si z řady jídel inspirovaných místními surovinami. Předem si lze objednat také speciální jídla, která odpovídají dietním, náboženským nebo výživovým preferencím.
Pomoc skrz AI
Předobjednávky se přidávají ke stávajícím údajům podporovaným umělou inteligencí pro sledování preferencí zákazníků a k informacím od palubního personálu, což umožňuje plánování menu a optimální naplnění letadla jídlem. Palubní personál na palubě letadla používá speciálně vyvinutou aplikaci k zobrazení nabídky jídel a k servírování požadovaného pokrmu hostům. Nová nabídka je další iniciativou v oblasti služeb pro digitální pohodlí cestujících při cestování.