Cestovat a být přepravován... Jak a proč? Když země po pandemii znovu otevřely své hranice, vyvstala otázka cestování, jeho podoby, potěšení, které přináší, a toho, jak se mění.
Jaká je definice luxusního cestování? Jak rozpoznat autenticitu a personalizaci, které utvářejí nezapomenutelný zážitek? Seamus Kearney, novinář cestující po celém světě, se vydal za těmi, kdo z cestování dělají umění.
Ve 46minutovém dokumentu, který se vysílá od 11. května na Prime Video, se Seamus Kearney dělí o své poznatky z autentických cest. Ukazuje, jaké zážitky čekají na ty, kdo zvolí luxusní způsob cestování, a představuje místa a okamžiky prožité v nové DS 7, v horkovzdušném balonu nebo ve vagonu Orient Expressu.
Seamus Kearney, novinář na volné noze s irským a novozélandským občanstvím, strávil posledních třicet let cestováním po světě. Pro film The Art of Travel – Une réivention française vybral výjimečná místa a neobyčejné příběhy z různých koutů.
Za volantem Nové DS 7 při setkávání s lidmi objevuje, co se skrývá za spojením francouzské umění cestovat. Jeho jízda je proložena komentáři generální ředitelky společnosti DS Automobiles Béatrice Foucher a progresivního designéra Ramyho Fischlera, kteří nastiňují proměny cestování a prožívání místní autenticity, pokud si člověk osvojí umění nespěchat.
The Art of Travel – Une réinvention française ztělesňuje to, jak značka DS Automobiles chápe francouzský způsob života, a ilustruje její vizi cestování zítřka. Luxusního způsobu cestování, v němž bude mít elektromobil i nadále své místo. V ekosystému, který se bude vyvíjet tak, aby byl technologičtější, udržitelnější, osobnější a autentičtější.
„Prémiové cestování bude v budoucnu autentičtější, více spjaté s daným krajem a pomalejší. Bude více personalizované, utvářené pro cestovatele. Bude udržitelnější, ekologicky orientované, ale také technologicky vyspělejší, zasazené do éry služeb. Měníme způsoby cestování v rámci globální uvědomělosti, kdy se putování zasvěcené potěšení a radosti znovu soustředí na zážitky a setkání. Tento přerod značka DS Automobiles představuje na francouzském umění cestovat, pro které je typická pohostinnost, personalizace a udržitelnost. Tento dokument ztělesňuje naši vizi tohoto životního stylu, do kterého navíc vkládáme duši,“ řekla Béatrice Foucher, generální ředitelka DS Automobiles.