Obchodní centrum Dubai Mall navštívilo v roce 2023 rekordních 105 milionů návštěvníků, což je o téměř 20 % více než v předchozím roce. V roce 2023 byly také mimořádně vysoké i tržby.
Nové údaje zveřejněné nákupním centrem ukazují, že jen za první dva měsíce letošního roku navštívilo nákupní centrum neuvěřitelných 20 milionů lidí, přičemž rok 2024 by měl být dalším rekordním rokem.
"Tato čísla odrážejí impozantní postavení nákupního centra Dubai Mall a ukazují silnou ekonomiku Dubaje. Naše nákupní centrum ztělesňuje živého ducha města a oddanost dokonalosti a proměňuje vize vedení ve skutečnost. Jako nedílná součást dubajské ekonomické struktury hrajeme klíčovou roli v úspěchu a inovacích města," uvedl zakladatel společnosti Emaar Mohamed Alabbar. Nové údaje také ukazují, že se nákupní centrum stalo celosvětovým lákadlem, které přitahuje návštěvníky ze všech koutů světa. "Tato široká škála národností nejen podtrhuje celosvětový půvab nákupního centra, ale odráží také kulturu samotné Dubaje," dodal Alabbar.
Dubai Mall je ikona
Klíčovým faktorem návštěvnosti nákupního centra byly různé akce v roce 2023 a na začátku roku 2024, stejně jako zásadní slavnostní příležitosti a mezinárodní oslavy. Významné akce jako Dubajský nákupní festival, Dubajský festival jídla a proslulý třídenní super výprodej dále prokázaly schopnost nákupního centra přilákat a zaujmout obrovské davy lidí. Dubai Mall však žije i digitálně. Na Instagramu jej v současné době sleduje 1,3 milionu uživatelů. Závazek obchodního centra ke spokojenosti zákazníků je patrný z vysokého hodnocení spokojenosti zákazníků, které v průměru dosahuje hodnoty 4,6 a odráží pozitivní zpětnou vazbu od tisíců zákazníků.
Zážitek z nakupování
V roce 2023 Dubai Mall nově definoval luxusní maloobchod. Program "Retail Relation" spolupracoval se špičkovými značkami na vytváření nákupních zážitků. Návštěvníci obdivovali kouzelné sváteční expozice značek Cartier, Carolina Herrera a Dior, zatímco další instalace představovala exkluzivní kolekce značek jako Fendi a Chloe. Významné akce, jako například exkluzivní výstava Watches and Wonders nebo debut kolekce Pharrella Williamse od Louise Vuittona, dále upevnily status nákupního centra jako ráje luxusních nákupů.